Anmälningsblankett samt regler

Fullt. maila för reservplats.

Utställningen är i 3 plan.

2 utställningshallar A och B 

Entrén är i 1 plan, samt 2 föredragsrum med ca 30 och 70 platser. Handikappsvänligt till alla våningar.


Utställningskostnad:
200:-/kvm. Minsta monteryta är 3 kvm (2*1,5 m). Vi har plats för 20-35 utställare. (platser)

Endast 3 platser kvar

2 Fakturor skickas ut  för plats/platser, men anmälningsavgift vid godkänd ansökan.  500 kr + moms = 625 kr betalas snarast resterande med anmälningsavgift avdragen senast 30 Juli


  • Att tända ljus och rökelser är inte tillåtet i lokalen. Däremot batteriljus går bra. Vid utryckning av brandbil, tillfaller kostnaden den som orsakat detta.
  • Man får ej packa upp om hela kostnaden ej är betald innan mässan.
  • Man packar inte ner innan mässan stänger (Lördag 18.00 sön 15.00)
  • Man plockar bort teip, skärmar, bord och stolar och grovstädar sin plats, efter mässan.
  • Avhopp efter 14 dagar betalar anmälningsavgift. Avhopp 2 mån (3 sept) innan betalar hela beloppet. 

 Följer Covid 19 restriktioner

Konferensrum:
Vi har tillgång till 2 föredragsrum från 30- 70 platser. Får endast hyras av den som bokat plats på mässan.

 Föredragsrummet får hyras flera gånger per dag och utställare. Varje event är max 45 min.  Biljetter kommer säljas/delas ut vid entredisken, (vi tar 20% om ni tar betalt för föredraget). Ni får pengarna efter föredraget, vid sålda biljetter, Så gå till entredisken efteråt.


Inflyttning sker på på baksidan av lokalen. Fredagen 15.00 - 20.00 (Rekomenderas) eller lördag 7.00 till 9.00. Söndag 8.30 - 9.20. 

Bilen flyttas direkt efter avlastning

Vid frågor kan du maila christinemedium@live.se eller gärna sms/ringa till 070 246 94 68

Det går också bra att be om en anmälningsblankett skickad till mail.

Senaste kommentaren

Dela den här sidan