Anmälningsblankett samt regler

1 - 2 Mars 2025

Utställningen är i 3 plan.

2 utställningshallar A och B (En trappa ner)

Entrén är i 1 plan, samt 2 föredragsrum med ca 24 och 70 platser. Handikappsvänligt till alla våningar.


Utställningskostnad:
300:-/kvm. Minsta monteryta är 3 kvm (2*1,5 m). Vi har plats för 25-35 utställare. (platser)

Har blivit fullt snabbt, så boka tidigt.


2 Fakturor skickas ut  för plats/platser, men anmälningsavgift vid godkänd ansökan.  500 kr + moms = 625 kr betalas snarast resterande med anmälningsavgift avdragen senast 1 dec 2023.

Bokar du plats efter 1 nov kommer 1 faktura

  • Att tända ljus och rökelser är inte tillåtet i lokalen. Däremot batteriljus går bra. Vid utryckning av brandbil, tillfaller kostnaden den som orsakat detta.
  • Man får ej packa upp om hela kostnaden ej är betald innan mässan.
  • Man packar inte ner innan mässan stänger (Lördag 18.00 sön 15.00)
  • Man plockar bort bord och stolar och grovstädar sin plats, efter mässan.

Konferensrum:
Vi har tillgång till 2 föredragsrum från 24- 70 platser. Får endast hyras av den som bokat plats på mässan.

 Föredragsrummet får hyras flera gånger per dag och utställare. Varje event är max 45 min.  Biljetter kommer säljas/delas ut vid entredisken, (vi tar 20% om ni tar betalt för föredraget). Ni får pengarna efter föredraget, vid sålda biljetter, Så gå till entredisken efteråt.

Ändras uppställning, så ställer ni tillbaka allt som det stog.

Vid frågor kan du maila christinemedium@live.se eller gärna sms/ringa till 070 246 94 68

Det går också bra att be om en anmälningsblankett skickad till mail.

Senaste kommentaren

Dela den här sidan